Arvesse võetakse ainult need vaatajad, kes vaatasid esimese nelja nädala jooksul pärast linastumist filmist või seriaali episoodist vähemalt 70%. See tähendab tegelikult, et kui Netflixi kasutaja vaatas seriaali esimese episoodi ära ning otsustas ülejäänuga mitte jätkata, siis see läks ikkagi vaatajanumbrina kirja.

Vaatajanumbrid võivad tunduda suured, aga kui neid võrrelda nö. tavalise kaabeltelevisooni numbritega, siis on selge, et traditsioonilise televisiooni kõige populaarsematel seriaalidel on endiselt rohkem vaatajaid. USA telekanalite jaoks pole aga Netflixi vaatajanumbrid sugugi nii suured, sest kõige populaarsemate seriaalide seas vaatas näiteks CBS-i "The Big Bang Theory" viimase hooaja iga episoodi keskmiselt 17 miljonit, krimiseriaali "NCIS" seni viimase hooaja episoode keskmiselt 11 miljonit ja HBO "Troonide mängu" viimase hooaja episoode keskmiselt 12 miljonit inimest, aga Netflixi populaarseima seriaali "Stranger Thingsi" 3. hooaja iga episood leidis keskmiselt 8 miljonit vaatajat.

Netflixi vaadatuimad seriaalid ja filmid (oktoober 2018 - oktoober 2019)

Seriaalid:

  1. "Stranger Things" (64 miljonit)
  2. "The Umbrella Academy" (45 miljonit)
  3. "La Casa de Papel" (44 miljonit)
  4. "You" (40 miljonit)
  5. "Sex Education" (40 miljonit)
  6. "Our Planet" (33 miljonit)
  7. "Unbelievable" (32 miljonit)
  8. "Dead to Me" (30 miljonit)
  9. "When They See Us" (25 miljonit)
  10. "Elite" (20 miljonit)

Filmid:

  1. "Bird Box" (80 miljonit)
  2. "Murder Mystery" (73 miljonit)
  3. "Triple Frontier" (52 miljonit)
  4. "The Perfect Date" (48 miljonit)
  5. "Tall Girl" (41 miljonit)
  6. "The Highwaymen" (40 miljonit)
  7. "Secret Obsession" (40 miljonit)
  8. "Always Be My Maybe" (32 miljonit)
  9. "Otherhood" (29 miljonit)
  10. "Fyre" (20 miljonit)

Need numbrid võivad veel oluliselt muutuda, sest praegu pole teada, kui palju kogus vaatajaid “El Camino: A Breaking Bad Movie" ja Ryan Murphy seriaal "The Politician" ning linastumas on veel mitmed tõenäolised hitid nagu "The Crown" 3. hooaeg ja Martin Scorsese "The Irishman".


Allikas: The New York Times